Super Max Posted September 29, 2011 Member ID: 558 Group: *** Clan Members Followers: 59 Topic Count: 578 Topics Per Day: 0.10 Content Count: 3796 Content Per Day: 0.66 Reputation: 1504 Achievement Points: 29188 Solved Content: 0 Days Won: 7 Joined: 10/14/09 Status: Offline Last Seen: Tuesday at 12:52 PM Birthday: 06/09/1964 Device: Windows Posted September 29, 2011 Voel me gegijzeld door Internetbedrijf voor computeronderdelen en computers Het is nu meer dan twee weken geleden dat ik mijn nieuwe computer onderdelen heb besteld Alles was op voorraad toen ik mijn bestelling deed en dus heb ik alles besteld en gelijk betaald bijna 1100 euro. De afgelopen dagen is er al 4 keer een andere rede doorgegeven waarom ik niks van mijn bestelde onderdelen heb binnen gekregen. De eerste keer was het omdat het interne geheugen niet op voorraad was (maandag 12 sept.) . De rest stond klaar voor verzending en donderdag tweede keer was dat weer het geval. Dus zou het opgestuurd worden zonder het geheugen en vrijdag 16 sept. binnen komen. ( Die dag ben ik thuis gebleven) De derde keer was ook ineens de videokaart (vrijdag eind van de dag) niet meer op voorraad en werd er een vervangende kaart voor in de plaats afgesproken en alles zou uiterlijk dinsdag 20 sept. binnen zijn bij mij. Zaterdag 17 sept. kwam alleen de videokaart bij mij binnen en de rest niet want nu ontbreekt opeens de Crucial M4 SSD 64GB. werd mij na weer bellen verteld die zaterdag. Volgens de hernieuwde afspraak die ik 17 sept. had gemaakt met het bedrijf zou ik dinsdag uiterlijk alles binnen hebben. Iets zei me dat dit niet ging gebeuren want op maandag avond had ik nog steeds geen volg code ontvangen waarmee ik de zending had kunnen volgen via het internet. Weer met het bedrijf gebeld en nu was dan eindelijk alles geregeld de spullen waren verzonden en zouden misschien eind van de middag en anders woensdag 21 sept. binnen komen. Gezien er dinsdag nog niks binnen was en woensdagochtend ook niet plus dat ik geen volg code had ontvangen toch maar weer met het bedrijf gebeld. De verkoper die me toen te woord stond vertelde me dat de bestelling was afgevoerd, dus de spullen moesten onderweg zijn. Maar niks is minder waar, na hernieuwd onderzoek van de afdelingverkoop blijkt nu dat er helemaal nog niks is verzonden. Nadat ik even gewacht had kreeg ik verkoop terug voor de telefoon en kreeg ik weer te horen dat niet alles op voorraad was. Op dat moment werd ik pas echt kwaad want dinsdagochtend was er ook al overleg geweest en was me verteld dat ik dinsdag eind van de middag of woensdag alles binnen zou krijgen want alles was verzonden. Nu moet er weer overlegd worden en zit ik nog steeds te wachten op mijn bestelling die schijnbaar zo groot is dat dit bedrijf het niet kan verhapstukken. Eind van de middag werd ik terug gebeld en spraken we af dat het ontbrekende onderdeel van de bestelling werd afgehaald waardoor er niks meer in de weg lag voor verzending. Normaal gesproken had ik dus vanochtend een volg code moeten ontvangen maar nee hoor weer niet, wel een mailtje waarin ik 2 codes kreeg om gratis 2 games te downloaden. Mijn geduld is op ik weet niet meer wat ik nog meer kan doen, dit bedrijf komt zijn afspraken niet na en houd mij in gijzeling. Heb zelfs al de bank gebeld om mijn geld terug te vorderen maar dat kan dus niet. Moest maar mijn rechtsbijstandverzekering aanspreken en kijken of die de boel voor mij kunnen regelen. Heb weer wat bij geleerd betaal nooit vooraf Update het matriaal is net binnen gekomen Update 2 Helaas was het moederbord kapot bij aankomst en heb ik die 23 sept. vrijdag weer terug gestuurd. Het spel begint nu weer opnieuw en het grote wachten ook. zag trouwens net op hun website dat ze de regels weer hebben aangepast. Als je de regels nu leest moet je wel gek zijn als je daar nog eens iets koopt. Met een beetje pech kan het wel een maand duren voordat je alles hebt. Awards
HarryWeezer Posted September 29, 2011 Member ID: 20166 Group: *** Clan Members Followers: 40 Topic Count: 611 Topics Per Day: 0.14 Content Count: 7655 Content Per Day: 1.78 Reputation: 7232 Achievement Points: 53682 Solved Content: 0 Days Won: 36 Joined: 10/04/13 Status: Offline Last Seen: June 17 Birthday: 10/16/1946 Device: Windows Posted September 29, 2011 Here, in essence, is what Hans is saying: I've been taken hostage for computer components. It's now more than two weeks since I ordered them. Everything was in stock when I ordered and paid almost $1,100 Euro. They told me Sept. 12 that the internal memory was not in stock but the rest was ready for shipping and I'd get everything but the memory by Sept. 16. Then they said the video card was out of stock and they'd send a replacement. On Sept. 17, all I got was the video card and nothing else. I called and they said I'd get everything. I didn't. Called again and they said it had been shipped and would arrive Sept. 21. It didn't. Called again, and was told nothing was in stock. They have taken me hostage. I called the bank to stop payment but it's already been made. I called my attorney who's working on it. What I've learned is never pay in advance. I finally got the motherboard Sept. 23 and am still waiting for other parts. My supplier has now changed his web site policy to say it can be a month before you get what you order. Awards
Super Max Posted September 30, 2011 Member ID: 558 Group: *** Clan Members Followers: 59 Topic Count: 578 Topics Per Day: 0.10 Content Count: 3796 Content Per Day: 0.66 Reputation: 1504 Achievement Points: 29188 Solved Content: 0 Days Won: 7 Joined: 10/14/09 Status: Offline Last Seen: Tuesday at 12:52 PM Birthday: 06/09/1964 Device: Windows Author Posted September 30, 2011 thxs Harry I m still waiting on the new motherbord. :/ Awards
BattlewolF Posted September 30, 2011 Member ID: 2028 Group: ***- Inactive Clan Members Followers: 12 Topic Count: 42 Topics Per Day: 0.01 Content Count: 1740 Content Per Day: 0.33 Reputation: 545 Achievement Points: 10637 Solved Content: 0 Days Won: 0 Joined: 12/10/10 Status: Offline Last Seen: November 11, 2024 Birthday: 03/10/1963 Device: Windows Posted September 30, 2011 Heb er vaker besteld bij komplett.nl nooit problemen gehad daar, en via internet bestellen is nu eenmaal altijd vooruit betalen of je moet het onder rembours doen. En een mobo terugsturen dat gaat ook 2/3/4 weken duren via hun Ik stuur mijn mobo zelf altijd rechtstreeks terug zonder tussen persoon. Ik neem trouwens alleen nog maar gigabyte mobo waarom die zitten in nederland in eindhoven FF bellen en altijd binnen 10 dagen terug gehad. Ach je leert er van dat scheelt Awards
Super Max Posted September 30, 2011 Member ID: 558 Group: *** Clan Members Followers: 59 Topic Count: 578 Topics Per Day: 0.10 Content Count: 3796 Content Per Day: 0.66 Reputation: 1504 Achievement Points: 29188 Solved Content: 0 Days Won: 7 Joined: 10/14/09 Status: Offline Last Seen: Tuesday at 12:52 PM Birthday: 06/09/1964 Device: Windows Author Posted September 30, 2011 SkunK|NL Heb er vaker besteld bij komplett.nl nooit problemen gehad daar, en via internet bestellen is nu eenmaal altijd vooruit betalen of je moet het onder rembours doen. En een mobo terugsturen dat gaat ook 2/3/4 weken duren via hun Ik stuur mijn mobo zelf altijd rechtstreeks terug zonder tussen persoon. Ik neem trouwens alleen nog maar gigabyte mobo waarom die zitten in nederland in eindhoven FF bellen en altijd binnen 10 dagen terug gehad. Ach je leert er van dat scheelt Heb net contact gehad met mijn rechtsbijstand verzekering. Ze beweren nu dat ik zelf het moederbord heb beschadigd terwijl de doos niet verzegeld was bij binnen komst en ik daar ook melding van heb gemaakt. Nu gaan ze er nog een keer naar kijken maar denk dat ik gewoon genaait word. Dat van het omruilen van DOA artikelen hebben ze afgelopen week aangepast. Dit is mijn mailtje die ik gestuurd heb deze ochtend naar het bedrijf Goedemorgen Waar ik al bang voor was is de waarheid geworden. U heeft me geen andere keus gelaten dan mijn rechtsbijstand in te schakelen. Hoop dat u nu uw zin heeft. Als u mijn retourformulier goed gelezen had en naar uw helpdeskmedewerker had geluisterd. Dan had u geweten dat de doos van het moederbord niet verzegeld was bij aankomst. Nu beschuldigd u mij er van dat ik het moederbord heb beschadigd. Bij binnenkomst van de bestelling is meegekeken door de postbode en is toen al geconstateerd dat de doos niet verzegeld was. Vanmiddag word ik nog teruggebeld door iemand van uw bedrijf die er nog eens naar gaat kijken. Als hier geen oplossing uitkomt zal ik genoodzaakt zijn deze zaak door te zetten. Awards
Super Max Posted October 1, 2011 Member ID: 558 Group: *** Clan Members Followers: 59 Topic Count: 578 Topics Per Day: 0.10 Content Count: 3796 Content Per Day: 0.66 Reputation: 1504 Achievement Points: 29188 Solved Content: 0 Days Won: 7 Joined: 10/14/09 Status: Offline Last Seen: Tuesday at 12:52 PM Birthday: 06/09/1964 Device: Windows Author Posted October 1, 2011 Nieuwe update Het bedrijf beweerd nu dat ik een beschadiging heb veroorzaakt aan het moederbord en dat ze daarom niet het bord willen ruilen. Het vreemde is dat na het zien van de foto’s, van de beschadiging, zowel Marcel als ik deze niet gezien hebben. Volgens mij werkt de CPU ook nooit goed wanneer er zulke beschadigingen zitten op de aansluiting van de CPU en we kregen geen foutmeldingen van de CPU wel van geheugen en VGA. Bij ons is nu dan ook het vermoeden erg groot dat deze beschadigingen na het terug sturen zijn veroorzaakt. Nog even voor de mensen die mij niet kennen heb dus een opleiding achter de rug hoe pc te bouwen. De helpdesk die ik voor de telefoon sprak had het dan ook over hun woord tegen mijn woord en ze kon niks meer voor me doen de aan de andere kant van de lijn was ook maar ingehuurd en kon het bedrijf niet echt. Als klant van dit bedrijf sta je met de rug tegen de muur want je krijgt dus niemand te spreken van het bedrijf zelf, alleen maar een helpdesk die 10 euro cent de minuut kost en is ingehuurd om als buffer te dienen tussen klant en bedrijf. Ook e-mails worden slecht beantwoord, beantwoording kan 3 dagen duren als je al antwoord krijgt. -------------------- new update The company said now that I've caused damage to the motherboard and therefore they do not want to swap the board. The strange thing is that after seeing the pictures of the damage, both Marcel and I have not seen it. I think the CPU never works well when such damages are to connect the CPU and we got no error messages of the CPU only the memory or VGA got errors. With us it is also very high suspicion that these injuries were caused after the return. And for those who do not know me have thus completed their training how to build computers. The help desk for the phone I spoke to had have access to their word against my word and she could do nothing for me on the other side of the line was just hired and the company could not really. As a customer of this company you stand with your back against the wall because you get so nobody to speak for the company, just a help desk 10 euro cents a minute and costs has been hired to serve as a buffer between customer and company. Also, emails are answered poorly, take three days to answer if you have an answer.All that remains for me nothing but everything over to my legal counsel and that is what I did. Now to a store and buy a new motherboard and let the lawyers fight it. Awards
Recommended Posts