Jump to content
XtremeIdiots

DAYTONSGIRL

** Registered User
  • Content Count

    207
  • Donations

    $0.00 
  • Joined

  • Last visited

About DAYTONSGIRL

  • Rank
    Registered User
  • Birthday 04/12/1984

Profile Information

  • Gender
    Male

Recent Profile Visitors

2,543 profile views

My Clubs

No clubs

  1. i need the address pls n ty
  2. DAYTONSGIRL

    HAPPY BIRTHDAY
  3. DAYTONSGIRL

    Happy Birthday
  4. DAYTONSGIRL

    Thx for the Birthday wishes! xoxo
  5. DAYTONSGIRL

    lol 19? I wish Silly goose
  6. DAYTONSGIRL

    Happy Birthday!
  7. DAYTONSGIRL

    Happy Birthday Kovut!
  8. DAYTONSGIRL

    Oh and btw I pm'd the creator of my sig to help me out with taking those things off so calm down dont light the stake yet..
  9. DAYTONSGIRL

    First of all Angel I wanted to leave and second there are other servers I play on and dont have to worry about that. And to all you people that are mad or glad that I took my Tags off, thx for showing true colors Now you know a big reason why I left. If anyone forced me to hand in my tags, its all you people here leaving these smartass remarks just because I dont have 2 letters on the end of my name, wow lol. Because the people that really seem like my friends have all genuinely wished me well and still want me to come around and play. So you were all nice to me and loved me and all that shit but as soon as I dropped tags I instantly become the enemy?? If/when I get redirected maybe Angel will have better chance to get top score lol
  10. DAYTONSGIRL

    Have my medals been removed?? I clicked on awards under my profile and it was empty, wth?????
  11. His name is Papusznik and I was there and there were at least 3 players on my team (opponents of Papusznik and his team) that said they got soht by "an invisible guy" so something was going on just dont know what lol
  12. DAYTONSGIRL

    Welcome! As long as you are having fun with it, learning is no problem
  13. DAYTONSGIRL

    Welcome!
  14. DAYTONSGIRL

    Happy Birthday Chile!!
  15. DAYTONSGIRL

    Happy Birthday
×
×
  • Create New...